Hetty vond al heel wat jaren dat het in Bladel ontbrak aan een goede lingeriewinkel. Het was tijd om hier verandering in te brengen, dus besloot ze om Livera te benaderen. Hier werd in eerste instantie hard om gelachen, maar niet voor lang. Iemand moest ten slotte de eerste zijn. Na een traject van een jaar opende Hetty Livera in Bladel. Om alle administratie goed op orde te krijgen, schakelde ze de hulp in van Accombis. Ze neemt jullie graag mee in deze samenwerking!

Lokaal accountantskantoor

Vanaf dag één loopt Livera in Bladel als een trein, vertelt Hetty. ‘’Na een paar jaar dacht ik, dit loopt lekker: ik wil nog wel een Livera. In Asten bleek hier vraag naar te zijn, en dus opende ik ook hier een Livera. Ondertussen was ik wel op zoek naar een goed accountantskantoor. Ik vind het sterk om voor een kantoor te kiezen dat lokaal is. Accombis is net zoals Livera gevestigd in Bladel en ik was al vaker langs het gebouw van Accombis gereden. De keuze was dus snel gemaakt!’’

Hulp tijdens coronaperiode

‘’Accombis doet in principe mijn hele administratie, op elk gebied. Ook hebben ze mij heel erg goed begeleid bij het opstarten van een compleet nieuwe Livera in Asten. Het is erg fijn dat Accombis je begeleidt en advies geeft bij het openen van een nieuwe winkel. Daarnaast was het in de coronaperiode niet altijd makkelijk als ondernemer. Accombis heeft mij toen goed geholpen bij de aanvraag van onder andere de TVL en de NOW. Het is fijn dat ze dit helemaal voor je uitzoeken, regelen, maar ook de steunmaatregelen goed aan je uitleggen, zodat je achteraf niet verrast wordt.’’

Accombis voelt transparant en vertrouwd

‘’Daarnaast verzorgen ze ook mijn salarisadministratie. Niet alleen de salarissen, maar ook bijvoorbeeld nieuwe contracten. Voor mij voelt Accombis heel transparant en vertrouwd. Ze geven aan wat de consequenties zijn van bepaalde keuzes, maar laten de keuze wel bij mij. Ook kan ik goed sparren met Ed over een heleboel zaken. Ze kunnen mij op veel gebieden goed adviseren en zorgen ervoor dat alles goed geregeld wordt, dat is heel prettig. Hierdoor kan ik me bezig houden met mijn onderneming en de dingen die ik leuk vind om te doen.’’

Vaste aanspreekpunt

‘’De samenwerking met Accombis ervaar ik als heel fijn. Ze hebben veel kennis in huis en zoeken alles van top tot teen voor je uit. Ik vind het vooral een meerwaarde dat je de mensen persoonlijk kent; je hebt vaste aanspreekpunten. Jij kent de medewerkers en de medewerkers kennen jou – dat vind ik één van de sterkste punten van Accombis. Ik zou ze dan ook zeer zeker aanbevelen!’’